مختار راد

مشاور بازاریابی در اهواز

تامین تیم فروش

مارکتینگ پلن

بازاریابی بین الملل

مختار راد

مشاور بازاریابی در اهواز

تامین تیم فروش

مارکتینگ پلن

بازاریابی بین الملل

تنیدگی دات آی آر

برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی املاک – راهنمای عملی

برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی املاک – راهنمای عملی

در سومین PDF از سری نوشته های بازاریابی مدرن، به بازاریابی املاک و مستغلات می پردازم. در فایل pdf برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی املاک، یک نقشه راه برای توسعه بازار املاک ارائه کرده ام که مناسب کارگزاران املاک، بنگاه های ملکی و کارشناسان زبده املاک است. مناسب کسانی که اهل مطالعه در مورد دانش کسب و کار و استراتژی هستند، و میخواهند از سبک سنتی وارد سبک نوین کسب و کار بشوند.

برای دانلود فایل PDF روی دانلود⇑ کلیک کنید

۱۶ صفحه

مسیر من در PDF های بازاریابی مدرن، این بوده که از شناخت دقیق و جهانی بازاریابی مدرن و زوایای آن شروع کنم و به سمت کشف کاربرد آن در بیزینس های مختلف برسم. درست مثل این بار که بازاریابی مدرن را در بازاریابی املاک وارد کردم.

اولین فایل PDF ، شناخت دقیق بازاریابی مدرن فراتر از نوشته های سطحی نت فارسی و مقالات متداول و آکادمیک و غیرکاربردی بود. برای موثر و کاربردی واقع شدن مطلب، بازاریابی مدرن را در مقایسه با بازاریابی سنتی یا ارتدکس بازشناسی کرده بودم.

در دومین PDF به بازاریابی تک به تک، پرداختم. روشی که میتواند “هک رشد” یا اصلا “بیزینس مدل” برای بسیاری از استارتاپ ها باشد. چنانکه مثال های ایرانی و خارجی آن را در فایل آوردم. همچنین می تواند روش رقابت یا نفوذ در بازار یا ایجاد انحصار برای corporation ها یا شرکت های بزرگ (غول) باشد.

ناگفته نماند ، چیزی که در فایل حاضر -یعنی PDF سوم- به آن پرداخته ام، «راهنمای عملی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی املاک برپایه بازاریابی مدرن ، استراتژی محتوا و دیجیتال مارکتینگ» است و حاصل مطالعه و تعامل من با سه تا از شبکه های بزرگ کارگزاری املاک در جنوب کشور بوده است. لذا چیزی که با آن روبرو می شوید یک نقشه آزمون شده و نتیجه گرفته است که میتوانید برای توسعه در فضای به شدت رقابتی، شوک زده و رو به رکود املاک به شکلی موفقیت آمیز استفاده کنید.

بطور خلاصه این فایل به معرفی ده گام پیشنهادی من برای برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی املاک ، هدف گذاری و تعیین مسیر برای هر گام می پردازد. لکن بخاطر امانت داری از اسرار کارگزارانی که این روش را برای توسعه بازار آنها پیاده کردم، همچنین بخاطر زحمتی که برای اجرایی شدن آن کشیدم، از بیان جزییات اجرایی آن خودداری نمودم.

امید دارم راهنمایی های این فایل برای افزایش درآمد و پیشبرد اهدافتان در حوزه بازاریابی املاک مفید باشد.

برای آشنایی با سرفصل های فایل PDF ، آنها را اینجا نوشتم:

گام اول:              هدف از نگارش استراتژی بازاریابی املاک

گام دوم:              انواع ملک از نظر بازاریابی

گام سوم:            روش های متداول بازاریابی املاک

گام چهارم:           تحلیل ابعاد مختلف بازاریابی املاک

گام پنجم:            نکات استراتژیک بازاریابی املاک

گام ششم:          گام های استراتژیک بازاریابی املاک

گام هفتم:            نکته ای ظریف در تبلیغات املاک

گام هشتم:          مارکتینگ پلن برای کارگزاران املاک ، بنگاه های املاک و کارشناسان املاک

گام نهم:              تحقیقات بازار املاک

گام دهم:             روش های اعتمادسازی و برندسازی برای کارشناسان و کارگزاران املاک

برای دانلود فایل PDF روی دکمه ⇑ کلیک کنید

۱۶ صفحه

 

مطالب مرتبط:

بازاریابی تک به تک PDF

بازاریابی مدرن در مقابل بازاریابی ارتدکس PDF

دیجیتال مارکتینگ قوی چگونه است؟

برچسب ها:
درج دیدگاه