مختار راد

مشاوره بازاریابی در اهواز

بازاریابی صنعتی

تحقیقات بازار

مارکتینگ پلن

صادرات به قطر

مختار راد

مشاوره بازاریابی در اهواز

بازاریابی صنعتی

تحقیقات بازار

مارکتینگ پلن

صادرات به قطر

خدمات مشاوره بازاریابی صنعتی در اهواز

شرح خدمات مشاوره بازاریابی صنعتی در اهواز

 خدمات مشاوره ای و تحقیقاتی:

ο مشاوره بازاریابی صنعتی
ο مشاوره بازاریابی بین الملل
ο عارضه یابی فروش
ο تحقیقات بازار در بخش تولید و پخش قطعات و تجهیزات صنعتی
ο تدوین مارکتینگ پلن و استراتژی برای واحد های صنعتی
ο جذب و آموزش نیروی فروش و بازاریابی در اهواز

برای دریافت این خدمات با من تماس بگیرید.

خدمات اجرایی:

ο بازاریابی بین الملل

بازاریابی محصولات صنعتی و خدمات فنی مهندسی در کشور های قطر و عراق

برای اطلاعات بیشتر اینجا را ببینید: همکاری در صادرات

ο مدیریت اجرایی بازاریابی

بدست گرفتن مدیریت بازاریابی شرکت شما، از برنامه ریزی عملیاتی، جذب و آموزش تیم فروش، تا حصول نتایج و تثبیت یک سیستم بازاریابی در شرکت شما

برای اطلاعات بیشتر اینجا را ببینید: درباره من

ο همکاری در فروش

فروش تجهیزات و قطعات صنعتی در بازار صنعتی استان خوزستان

برای اطلاعات بیشتر اینجا را ببینید: ما می فروشیم

 


چند توضیح کلیدی:

+ در چه زمینه هایی تجربه بیشتری دارم؟

مشاوران کسب و کار به دو مدل تقسیم می شوند. آنها که جنرالیست هستند و آنها که بصورت کاملا تخصصی روی حیطه های خاصی فعالیت دارند. من برای اینکه بتوانم نتایج بیشتری بدست بیاورم، فعالیت های خود و تیمم را به یک حیطه تخصصی محدود کرده ام. یعنی بازاریابی صنعتی و مشاوره بازاریابی صنعتی در اهواز.

 

+ با چه کسب و کار هایی همکاری می کنم؟

ο واحد های تولیدی (غیر از FMCG ، دارویی و کشاورزی) مثل معادن ، صنایع فلزی ، تولید متریال و مصالح ساختمانی و …

ο شرکت های بازرگانی، پخش و توزیع قطعات و تجهیزات صنعتی

 

+ بازاریابی بین الملل را چگونه انجام می دهم؟

افتخار این را دارم که بصورت تخصصی، بازاریابی محصولات صنعتی واحد های تولیدی ایرانی را کشور های قطر و عراق انجام می دهم. راه و روش من در بازاریابی صادراتی ، تمرکز بر بازاریابی محصول درکشور هدف است.

به این هم باید توجه کنید که یک شرکت تولیدی یا بازرگانی برای وارد شدن به بحث صادرات باید شرایط و بستر های آن را داشته باشد. این بستر ها برای همکاری ما با یکدیگر نیز الزامی هستند. ضمن اینکه در تمهید آمادگی ها و بستر های لازم برای صادرات، نیز می توانم بصورت مشاوره ای کمک کنم.

برای بررسی نحوه همکاری ما می توانید مطلب : انتخاب روش صادرات و نحوه همکاری صادراتی در زمینه کالای صادراتی را بخوانید. مشاور بازاریابی اهواز

 

مشاوره بازاریابی صنعتی در اهواز

 


چند لحظه تامل:

+ چگونه در استخدام پرسنل فروش و بازاریابی به شما کمک می کنیم؟

خیلی کوتاه بشنوید: یک اشتباه رایج در استخدام نیروی فروش و بازاریابی:

 

هر فردی که مشتاق بازاریابی است و پرزنت خوبی از توانایی های خود ارایه میدهد میتواند بازاریاب خوبی بشود. اما نباید اشتباه کنیم. چون هر بازاریاب خوبی الزاما نمی تواند در سازمان شما موفق بشود. شرایط سازمان شما، توقع های شما ، توقع های نیروی فروش ، محصول شما ، مشتریان شما و سختی بازار شما عواملی هستند که تعیین میکنند چه افرادی با چه سابقه ای با چه ذهنیت و چه ویژگی های شخصیتی ای میتوانند برای فروش و بازاریابی محصول شما مفیدتر و ماندگار تر باشند. تخصص ما بازاریابی است و روحیات یک بازاریاب موفق را به خوبی میشناسیم. از طرفی بخوی میتوانیم این را تحلیل کنیم که برای بیزینس شما چه مدل شخصیتی از بازاریاب ها ، میتوانند مفید ، همپا ، همراه و ماندگار باشند. اگر در استخدام فرد مناسب دچار چالش هستید، اگر مدام درگیر ریزش نیرو و استخدام هستید ، اگر حس میکنید اعضای تیم علاقمند به کار نیستند یا همدلی و همکاری در کار تیمی ایجاد نشده است ،بدانید هر مشکلی راه حلی دارد. ما راهکار های این مشکلات را میشناسیم. برای تشکیل و آموزش تیم فروش و بازاریابی اینجا کلیک کنید.

 

+ تحقیقات بازاریابی چه کمکی به واحد های صنعتی می کند؟

یکی از کلیدی ترین خدمات مشاوره بازاریابی صنعتی در اهواز ، تحقیقات بازار خواهد بود. اگر میخواهیم یک پلن اجرایی برای بازاریابی یک واحد صنعتی داشته باشیم، باید تسلط زیادی روی بازار و آن صنعت داشته باشیم تا گرفتار آزمون و خطا نشویم. یعنی اطلاعات دقیقی از رقبا و خریداران داشته باشیم. اطلاعاتی طبق دانش بازاریابی!

اگر میخواهیم برای عده خاصی از مشتریان، بهترین انتخاب باشیم، نیاز به این کلید ها داریم. نیاز داریم رقابت را از ابعاد خاصی تحلیل کنیم و نحوه رقابت را برنامه ریزی کنیم. حتی وضعیت محصول را در بازار را بسنجیم و موفقیت لانچ یا توسعه آن را پیش بینی کنیم.

 

+ چه الزامی دارد که یک شرکت صنعتی یا فنی مهندسی استراتژی بازاریابی داشته باشد؟

استراتژی در سطح سازمان یعنی هنر دیدن منابع و تلاش برای پرورش آنها .

استراتژی در روند حرکت شرکت یعنی در جریان عادی بازار غوطه ور نباشیم و جهت مشخص خود را داشته باشیم.

استراتژی در سطح برنامه ریزی یعنی برنامه ای برای رسیدن به چشم انداز های مالی و جایگاه مطلوب طی ۵ سال پیش رو داشته باشیم.

بدون دیدن منابع و تقویت آنها ، بدون اینکه واقعا به نحوه بازی خودمان در بازار فکر کنیم و بدون اینکه چهارچوب مشخصی برای بدست آوردن منافع مالی بازار در دراز مدت داشته باشیم، عملا درگیر روزمرگی هستیم و مدام از چیزی که می توانیم باشیم ، دورتر می شویم. خیلی ساده بگویم فایده استراتژی اینجاست که کمک می کند تا به اوج بهره برداری از منابعی که در اختیار داریم. برسیم. مشاوره بازاریابی صنعتی در اهواز