مختار راد

مشاوره بازاریابی در اهواز

بازاریابی صنعتی

تحقیقات بازار

مارکتینگ پلن

صادرات به قطر

مختار راد

مشاوره بازاریابی در اهواز

بازاریابی صنعتی

تحقیقات بازار

مارکتینگ پلن

صادرات به قطر

FAQ

 مشاور بازاریابی اهواز

+ در چه زمینه هایی تجربه بیشتری دارم؟

مشاوران کسب و کار به دو مدل تقسیم می شوند. آنها که جنرالیست هستند و آنها که تخصصی روی حیطه های خاصی فعالیت دارند. من برای اینکه بتوانم تاثیرگذاری بیشتری روی یک کسب و کار داشته باشم، به یک سری حیطه تخصصی مشغول شده ام. شامل :

  • مشاوره بازاریابی صنعتی ، مدیریت اجرایی بازاریابی صنعتی در شهر اهواز
  • مشاوره بازاریابی B2B ، مدیریت اجرایی بازاریابی B2B و پخش قطعات و تجهیزات صنعتی
  • اجرای بازاریابی بین الملل منحصرا در کشور قطر مشاور بازاریابی اهواز

+ بازاریابی صنعتی چیست؟

بازاریابی برای واحد های صنعتی ، شرکت های مهندسی ، خدمات صنعتی و شرکت های بازرگانی واردات و پخش و توزیع قطعات و تجهیزات صنعتی. مشاوره بازاریابی صنعتی برای این کسب و کار ها متفاوت از دیگر بیزینس ها می باشد و تجربه نیاز دارد. مشاور بازاریابی اهواز

+ بازاریابی بین الملل را چگونه انجام می دهم؟

همانگونه که برای بازار های مختلف در داخل کشور و برای محصولات مختلف، برنامه ریزی می کنیم، برای بازاریابی یک محصول در خارج از کشور ها باید برنامه ریزی و تزریق بودجه داشت. این تصور که فروش صادراتی با چند تلفن شدنی است، تصور غلطی است. راه و روش ما در بازاریابی صادراتی ، برنامه ریزی ، چیدن فرایند ها و اجرا است. البته که یک شرکت برای وارد شدن به بحث صادرات باید شرایط و بستر های آن را داشته باشد. این بستر ها برای همکاری با ما نیز الزامی هستند. برای بررسی آن ها می توانید مطلب : انتخاب روش صادرات و نحوه همکاری صادراتی در زمینه کالای صادراتی را بخوانید. مشاور بازاریابی اهواز

+ مهمترین خدمات من چیست؟

تیم من به شکل تخصصی در موارد زیر خدمات مشاوره ای و اجرایی ارائه می کند:

  • مشاوره بازاریابی واحد های صنعتی در اهواز
  • برنامه ریزی بازاریابی صنعتی در اهواز
  • تحقیقات بازار صنعتی در اهواز
  • مشاوره بازاریابی برای پخش قطعات صنعتی در اهواز
  • برنامه ریزی بازاریابی و فروش قطعات صنعتی در اهواز
  • مشاوره بازاریابی خدمات فنی مهندسی در اهواز
  • برنامه ریزی بازاریابی خدمات فنی مهندسی در اهواز
  • تامین تیم فروش و بازاریابی و پرورش بازاریاب حرفه ای در اهواز
  • آموزش مذاکره ، بازاریابی تلفنی ، ارتباط با مشتری برای پرسنل های واحد های صنعتی و مهندسی در شهر اهواز. مشاور بازاریابی اهواز

+ چگونه در استخدام پرسنل فروش و بازاریابی به شما کمک می کنم؟

هر فردی که مشتاق بازاریابی است و پرزنت خوبی از توانایی های خود ارایه میدهد میتواند بازاریاب خوبی بشود. اما نباید اشتباه کنیم. چون هر بازاریاب خوبی الزاما نمی تواند در سازمان شما موفق بشود. شرایط سازمان شما ، توقع های شما ، توقع های نیروی فروش ، محصول شما ، مشتریان شما و سختی بازار شما عواملی هستند که تعیین میکنند چه افرادی با چه سابقه ای با چه ذهنیت و چه ویژگی های شخصیتی ای میتوانند برای فروش و بازاریابی محصول شما مفیدتر و ماندگار تر باشند. تخصص ما بازاریابی است و روحیات یک بازاریاب موفق را به خوبی میشناسیم. از طرفی بخوی میتوانیم این را تحلیل کنیم که برای بیزینس شما چه مدل شخصیتی از بازاریاب ها ، میتوانند مفید ، همپا ، همراه و ماندگار باشند. اگر در استخدام فرد مناسب دچار چالش هستید، اگر مدام درگیر ریزش نیرو و استخدام هستید ، اگر حس میکنید اعضای تیم علاقمند به کار نیستند یا همدلی و همکاری در کار تیمی ایجاد نشده است ،بدانید هر مشکلی راه حلی دارد. ما راهکار های این مشکلات را میشناسیم. برای تشکیل و آموزش تیم فروش و بازاریابی اینجا کلیک کنید. مشاور بازاریابی اهواز

+ تحقیقات بازاریابی چه کمکی به واحد های صنعتی می کند؟

اگر میخواهیم یک پلن اجرایی برای بازاریابی یک واحد صنعتی داشته باشیم، باید تسلط زیادی روی بازار و آن صنعت داشته باشیم تا گرفتار آزمون و خطا نشویم. ضمن اینکه میخواهیم به کلید هایی دست پیدا کنیم که بفهمیم چگونه برای عده خاصی از مشتریان، واحد ما بهترین انتخاب باشد. نیاز داریم رقابت را از ابعاد خاصی تحلیل کنیم و نحوه رقابت را برنامه ریزی کنیم. حتی وضعیت محصول در بازار را بسنجیم و موفقیت لانچ یا توسعه آن را بسنجیم.

+ چه الزامی دارد که یک شرکت صنعتی یا فنی مهندسی استراتژی بازاریابی داشته باشد؟

استراتژی در سطح سازمان یعنی هنر دیدن منابع و تلاش برای پرورش آنها .

استراتژی در روند حرکت شرکت یعنی در جریان عادی بازار غوطه ور نباشیم و جهت مشخص خود را داشته باشیم.

استراتژی در سطح برنامه ریزی یعنی برنامه ای برای رسیدن به چشم انداز های مالی و جایگاه مطلوب طی ۵ سال پیش رو داشته باشیم.

بدون دیدن منابع و تقویت آنها ، بدون اینکه واقعا به نحوه بازی خودمان در بازار فکر کنیم و بدون اینکه چهارچوب مشخصی برای بدست آوردن منافع مالی بازار در دراز مدت داشته باشیم، عملا درگیر روزمرگی هستیم و مدام از چیزی که می توانیم باشیم ، دورتر می شویم. خیلی ساده بگویم فایده استراتژی اینجاست که کمک می کند تا به اوج بهره برداری از منابعی که در اختیار داریم. برسیم.

 

مشاور بازاریابی اهواز