مختار راد

مشاوره بازاریابی B2B در اهواز

مشاوره مدیریت استراتژیک صنعت پخش

تحقیقات بازار و تدوین مارکتینگ پلن

تیمسازی و طراحی سیستم فروش

مختار راد

مشاوره بازاریابی B2B در اهواز

مشاوره مدیریت استراتژیک صنعت پخش

تحقیقات بازار و تدوین مارکتینگ پلن

تیمسازی و طراحی سیستم فروش

مشاوره فروش و بازاریابی

مشاوره فروش و بازاریابی در اهواز

ارتباط با من

مشاوره فروش و بازاریابی برای واحد های تولیدی ، شرکت های بازرگانی و شرکت های پخش

توسط مختار راد ،

کارشناس ارشد مارکتینگ با بیش از ۱۵ سال سابقه اجرایی در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش

ساعت پاسخگویی: ۹ الی ۱۸

ارتباط مستقیم:

۰۹۱۶۰۹۲۳۱۶۰

جهت ارتباط خارج از کشور:

Skype:

Mokhtar Rad

محل دیدار ما

اهواز ، خیابان رستگاری ، ساختمان اداری لاوان ، طبقه ۵ ، واحد ۹

 


ο رزرو تایم مشاوره

مشاوره فروش و بازاریابی در اهواز

اگر نیاز به تعیین جلسه برای بررسی مسایل تخصصی در زمینه بازاریابی صنعتی یا بازاریابی پخش دارید، می توانیم یک زمان مشخص در نظر بگیریم تا در فضایی آرام و با تمرکز کافی گفتگو و بررسی داشته باشیم. لطفا  پس از گفتگوی تلفنی و آشنایی اولیه، از طریق لینک زیر اقدام به رزرو جلسه مشاوره نمایید.

↵ تعیین وقت جلسه مشاوره بازاریابی


↵ چرا مشاور کسب و کار؟

چرا مشاور کسب و کار

ο خلاصه ای از خدمات من:

مشاوره فروش و بازاریابی در اهواز

بازاریابی و تدوین مارکتینگ پلن

بازاریابی تخصص اصلی و محوری من است. سعی من اینست که بهترین راهکار ها متناسب با شرایطی که در آن قرار دارید را ارائه کنم. باید بدانید که دید شما نسبت به بازاریابی و ضرورت یک برنامه مدون و منظم بازاریابی در کسب و کارتان برای برداشت نتایج قدرتمند، پایه همکاری ما است. برای من خیلی مهم است که بتوانیم یکدیگر را بفهمیم و هر دو در یک فضای مشترک به بررسی کسب و کار شما، شناخت فرصت ها و چالش ها، کشف ویژگی های مشتریان، از نو شناختن محصول و در نهایت تدوین و اجرای راهبرد ها بپردازیم. همه موفقیت یک کسب و کار در «فروش موفق» خلاصه می شود. اما فروشی موفق است که فروش های بعدی را با خود به همراه بیاورد. مشاوره فروش و بازاریابی در اهواز

آموزش تکنیک های بازاریابی و مذاکره سازمانی و B2B

برای داشتن یک تیم بازاریابی موفق باید بدانیم افراد مناسب برای استخدام کیستند. مهارت های ارتباطی ، داشتن پتانسیل فروشندگی و علاقه به کار فروش و بازاریابی ، چیزهایی هستند که بدیل و جایگزین ندارند. مهارت های مذاکره، زبان بدن و شناخت مشتری ؛ بسته به توان یادگیری فرد، با آموزش آموخته می شوند. اما در کنار استمرار و تعهد به کار و پذیرش شکست و “نه” بوجود می آیند. انگیزه های انسانی در این مساله تاثیر زیادی دارند. اما این ها کافی نیستند. بازاریابی سازمانی و مذاکره با شرکت ها به سادگی فروش به مصرف کننده نیست. پیچیدگی های آن الزام می کند که بازاریاب آگاهی و ذکاوت بالاتری داشته باشد. مشاوره فروش و بازاریابی در اهواز

استراتژی

در یک کسب و کار ، در دوراهی های تصمیم گیری، آنچه که به همه انتخاب ها هماهنگی و هم افزایی میدهد داشتن یک استراتژی مشخص و ثابت است. تفاوت شرکت ها و کسب و کار ها تنها در توانمندی های آنها نیست. بلکه در میزان حساسیت و دقت آنها در شناسایی فرصت ها و چالش ها است. شرکت هایی که دارای دیدی استراتژیک هستند با همه نوع فرصتی خود را مشغول نمی کنند و البته برای چالش ها نیز از پیش آماده هستند. نقاط ضعف را به خوبی می شناسند و البته دل در گرو تسخیر کامل بازار نبسته اند. آنها میدانند نمی توانند قوی ترین یا بهترین باشند اما می خواهند در آنچه که توانمندی بیشتر و ضعف کمتری دارند سرآمد باشند. مشاوره فروش و بازاریابی در اهواز

وضع قواعد سازمانی فروش

دیسیپلین بیزینس شما در استفاده از نیروی فروش چیست ؟ آیا اعتقاد دارید به اینکه باید از تیم فروش صرفا نتیجه بخواهید ؟ آیا انتظار شما از تیم فروش رعایت اصول و پرستیژ کاری و برند شما است؟ آیا فکر می کنید هر این دو با هم بدست آمدنی هستند؟ مدیران فروش حرفه ای بخوبی می دانند که نتیجه گرایی و دیسیپلین رفتاری دو سر یک طیف هستند. هر چه بییشتر به هر سو حرکت کنید از دنباله دیگر دور تر شده اید. جای درست برای شرکت شما کجاست ؟ چه میزان آموزش به نیروی فروش می دهید؟ چقدر از او گزارش می خواهید؟ چقدر دست او را در تصمیمم گیری باز می گذارید؟ هدف از قانونگذاری در فعالیت های فروش و بازاریابی اینست که بیشترین تاثیر مثبت را روی کارایی تیم و کاهش مشغله های کارفرما بگذارد. مشاوره فروش و بازاریابی در اهواز


ο مشاوره مدیریت منابع انسانی

به نیروی انسانی چگونه نگاه می کنید؟ چقدر به فکر آموزش و بهبود مهارت های آنها هستید؟ آیا موافق هستید که توانمند کردن نیروهایتان در نهایت به تقویت کسب و کار و ماندگاری آن کمک می کند؟ وظیفه یک تیم مشاور در زمینه مدیریت منابع انسانی، شناسایی عارضه ها ، بهبود ارتباط درونی، حل تعارضات سازمانی ، ارائه راه حل برای کنترل و انگیزش پرسنل ؛ همچنین آموزش هایی در زمینه تقویت مهارت های ارتباطی ، آموزش رفتار سازمانی و اتیکت رفتاری، تغییر نگرش و تعهد کاری میباشد.

هیچ سیستم بازاریابی قدرتمندی بدون نیروی انسانی قدرتمند اجرایی نمی شود. به همین علت من هم همیشه در فعالیت هایم از یک مشاور منابع انسانی زبده کمک گرفته ام.

اگر شرکت یا بیزینسی دارید که در فکر تطبیق نیروی انسانی با شرایط کاری میباشد ، یا در فکر تغییر و بهبود در زمینه مدیریت منابع انسانی هستید، شما نسل آینده کسب و کار ها در ایران خواهید بود! کسب و کار هایی بر مبنای پتانسل انسانی و هوشمندی و انعطاف سازمانی. مشاوره فروش و بازاریابی اهواز

 


 

ο چشم انداز من

چشم انداز من ، یک اقتصاد آزاد است. اقتصادی که که برپایه رشد و رقابت بیزینس ها شکل گرفته باشد. و نیروی انسانی مهمترین منبع ارزش آفرینی در تک تک بیزینس ها باشد. سیاستی که بجای تکیه به نفت و منابع طبیعی و چشم داشت به حمایت کشورهای دیگر؛ به توانمندی اقتصادی همه افراد جامعه و کسب و کار ها بعنوان پایه قدرت و ثبات سیاسی و آینده اقتصادی” معتقد باشد. بزرگترین خسران برای یک کشور استفاده نکردن از منابع طبیعی اش نیست؛ بلکه بهره نبردن از پتانسیل انسانی اش است.

ο ماموریت من

ماموریت من اینست که در یک کسب و کار بتوانم یک ترکیب اصولی و پایدار از هدف گذاری، برنامه بازاریابی ، نیروی انسانی و استراتژی بسازم و برای اجرای بی نقص آن تلاش کنم. مهمترین هدف من، افزایش فروش و پایداری درآمد های یک کسب و کار و ماندگاری نیروهای انسانی است.

ο درباره من

من، مختار راد ، سال هاست در زمینه بازاریابی ، مهارت های ارتباطی و مذاکره تجربه کسب میکنم. مهمترین دغدغه من اثربخشی فعالیت های بازاریابی و رشد نیروی انسانی است به نحوی که در سیستم کاری شما بیشترین بهره وری را داشته باشد و ماندگار بشود.

 

مطالعه کنید:

بهترین مشاور فروش
بهترین مشاوران فروش و بازاریابی چه ویژگی هایی دارند؟