مختار راد

مشاوره بازاریابی B2B در اهواز

مشاوره مدیریت استراتژیک صنعت پخش

تحقیقات بازار و تدوین مارکتینگ پلن

تیمسازی و طراحی سیستم فروش

مختار راد

مشاوره بازاریابی B2B در اهواز

مشاوره مدیریت استراتژیک صنعت پخش

تحقیقات بازار و تدوین مارکتینگ پلن

تیمسازی و طراحی سیستم فروش

تنیدگی دات آی آر

گفتگو با برترین های دیجیتال مارکتینگ اهواز – الکامپ ۲۰۱۹

۱۳۹۸-۱۰-۱۰ گفتگو
گفتگو با برترین های دیجیتال مارکتینگ اهواز – الکامپ ۲۰۱۹

برای یک کسب و کار ، تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ، تضمین کننده موفقیت یا شکست سرمایه گذاری اش روی دیجیتال مارکیتنگ و تولید محتوا است. موافقید؟ استراتژی محتوایی و تبلیغاتی کسب و کار ها، موضوع گفتگوی من با برترین های دیجیتال مارکتینگ اهواز بود.

(علت اینکه آنها را برترین ها می دانم اینست که هر کدام در یک حوزه تخصصی از دیجیتال مارکتینگ، فعالیت می کنند و مدعی برداشتن همه کوزه ها با یک دست نیستند)

هر وقت درباره یک کسب و کار حرف می زنیم و به تارگت فروش و فعالیت های معرفی محصول فکر می کنیم، هدف گذاری و برنامه ریزی، اساسی ترین موضوع بحث خواهد بود. هدف گذاری متفاوت، نحوه اجرای دیجیتال مارکتینگ را متفاوت می کند، همینطور شکل تولید محتوا ، نوع استفاده از ابزارهای دیجیتالی و سوشال مدیا را نیز!

یک تعریف سطحی از استراتژی در دیجیتال مارکیتنگ ، اینست که نقشه بریزیم که از هر کدام از ابزار های دیجیتالی، برای چه چیزی و در کجای کار استفاده کنیم.

متخصصان بازاریابی محتوایی، بخوبی می دانند که استراتژی دیجیتال مارکیتنگ می تواند بر مبنای تولید محتوا باشد یا بر مبنای تبلیغات. البته این یک طیف است که درباره آن حرف می زنم وگرنه هر کسب و کاری با توجه به منابعی که در اختیار دارد و محصولی که ارائه می کند ؛و با توجه به میزان فاصله و ارتباطش با مشتریانش، باید ترکیبی بین این دو انتخاب کند.

در واقع بنظر من اولین وظیفه یک مشاور دیجیتال مارکتینگ یا یک استراتژیست محتوا، این است که جای درست در میانه این طیف را تشخیص بدهد.

سپس برای بدست گرفتن ارتباط با مشتریان و تاثیر بر فروش محصول، برنامه ریزی و بودجه ریزی داشته باشد.

افتخار داشتم تا درباره این موضوعات، در خلال نمایشگاه الکامپ اهواز (۲۰۱۹ – آبانماه ۹۸ ) با سه نفر از برترین های دیجیتال مارکتینگ اهواز گفتگویی داشته باشم:

احمدرضا جعفری ؛ مشاور و استراتژیست دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا در اهواز

عقیل سیاح ؛ متخصص تولید محتوا و خلاقیت محتوایی در حوزه معماری و حقوق در اهواز

رویا بویری ؛ متخصص مدیریت شبکه های اجتماعی در اهواز

و در این باره تبادل نظر کردیم:

ⓞ دیجیتال مارکتینگی که به درد یک کسب و کار بخورد چگونه است و چه ویژگی هایی دارد؟

ⓞ دیجیتال مارکتینگ را محتوا محور یا تبلیغات محور اجرا کنیم؟ کدام بهتر است؟

ⓞ نقدی بر فعالیت های مارکتینگی شرکت کنندگان در نمایشگاه الکامپ

ⓞ اختلاف نظر بین کارفرما و مشاور در اجرای دیجیتال مارکتینگ

ⓞ در دیجیتال مارکتینگ، محصول را تبلیغ کنیم یا ارتباط بسازیم؟

مدت ویدئو: ۶ دقیقه – لطفا لذت ببرید…

گفتگو با برترین های دیجیتال مارکتینگ اهواز در حاشیه نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ : دیجیتال مارکتینگ با استراتژی بازاریابی محتوایی

 

 

مطالب پیشنهادی:
 
 
 
 

برچسب ها:
درج دیدگاه